tirsdag 6. januar 2009

Bli sett - i 10 sekunder


Hadde en spennende samtale med en klok dame. Det var i fjor. Hun var som oss alle, - sånn passe klok på livet. På atferd og glede var hun bedre en oss fleste.
Hun sa noe som festet seg veldig og hun underbygget med vitenskapelig fakta. Jeg trenger som regel ikke at en forskergruppe i Sveits signerer påstander, men det var greit og få det med siden jeg viste at jeg kom til å sitere henne... (og den forskergruppa).

Det som festet seg;

Sitat; "det mest grunnleggende - det aller mest grunnleggende mellom to eller flere mennesker er å bli sett!"

Jeg ble sett i dag!!
Holdt på med noe jeg ikke er bra på, men prøvde.....
Så kom det; "pappa du er flink!"


Datter sa jeg var flink!!!

Var ikke helt på trynet alene på pappahavet. Ble sett! - og styrte rett inn til havn med masse smil. Utrolig så lite som skal til. Jeg har sett det fungere på barna. Jeg har sett at det er viktig.

Fungerer på meg også.

Jeg skal sende den videre til en i morgen!

Bli sett; 800.000.-


PS! Ble pizza og innleid DVD i kveld! (datter valgte film og type pizza..)

Posted by Picasa

2 kommentarer:

naturglede/Randi Lind sa...

Hei du, jeg så deg også! Du er flink med ord og kamera.Nå har jeg oppdatert meg litt her hos deg. Mye vakkert. Likte det røde og svarte treet. Ha en strålende dag.

Unknown sa...

Interesting sunset and sillohuete.