mandag 23. juni 2008

Få besøk av rådyr på senga (hengekøya)


Følgende skjedde mellom 23.30 og 23.45 (fint hvis du lager sån tikk takk lyd som på serien "24"...)

Ferdig med blåskjell. Mett. Legger meg opp i hengekøya for å lese litt fra hodelykten. Sovner.

Våkner opp av tasling i skogen bak og tipper det er rådyr. Så tenker jeg; -hvis jeg ligger helt rolig så kanskje den går rett mot meg.
Det gjør den.
Da tenker jeg; - hvis dette er en litt heit bukk som tror jeg er en annen bukk - så blir det litt vondt med de horna...

Når den er rett bak meg så klarer jeg ikke å holde meg lenger. Vrir meg og den ser meg.
Den fikk ett litt lang tryne og laga en rar lyd.
Jeg fikk ett litt lang tryne og laga en rar lyd.

Og nei! jeg er ikke brisen - bare trøtt blandet med oppspilt.
Og nei! nesa mi er ikke så svær...


http://www.youtube.com/v/tQCJkZz3TX8

Møte rådyr og få lang tryne; 700.00p

Filme næbilde av seg selv å få enda større nese; 20,-

Tid; mai 2008

Ingen kommentarer: